یدک کش هشتگرد

یدک کش هشتگرد


یدک کش هشتگرد | یدک کش های شرکت، خودروهایی نیرومند و قوی هستند که موتور تعبیه شده در انها , بدنه و شاسی خودروا ز قدرت و توان بالایی برخوردار است. در کشور ما ماشین هایی چون وانت و نیسان قابلیت یدک کشی دارند.

خودروبرها و کسانی که برای حمل خودرو اعزام می شوند با تمام تکنیک حمل خودرو آشنایی دارند مثلا فار باد لاستیک از مواردی است که یدک کش باید به ان اهمیت دهد , یدک کش ها به خوبی سرعت خودروی خود را کنترل می کنند تا ماشین دچار نقص را از میان ماشین ها عبورداده به سلامت به مقصد برسانند در همچنین وزن یدک کش حمل خودرو باید با ماشین مورد نظر متناسب باشد.

 

یدک کش هشتگرد
یدک کش هشتگرد

 

قسمت های مختلف یدک کش

یدک کش ها از برخی قطعات تشکیل شده اند که به واسطه آن ها می توانند بکسل خودروها را انجام دهند. این قسمت ها عبارتند از:

زنجیر بکسل: این زنجیر ها اغلب دارای مقاومت بسیار بالایی هستند تا بتوانند به راحتی و بدون مواجه شدن با مشکل، خودروهای سنگین را حمل کنند.
بالابر و چرخ گیر: این قسمت در یدک کش ها کمک می کند تا خودروی مورد نظر را به راحتی از زمین جدا کنند و چرخ های خودرو را بالا ببرند و به حمل خودرو بپردازند.
قلاب: قلاب یدک کش قطعه ای است فلزی که در مواقع ضروری از آن برای بکسل کردن و کشیدن خودرو استفاده میشود. برای استفاده درپوش پلاستیکی قلاب را از سپر (جلو و یا عقب) خودرو جدا کرده و قلاب را به صورت پیچی متصل نمایید.
جک هیدرولیک: جک هدیرولیک دستگاهی استوانه شکل می باشد که دارای مکانیزمی است که از آن برای بالا بردن و نگه داشتن اجسام سنگین استفاده می شود
تجهیزات تخصصی لوازم یدکی خودرو
طناب سیار
جعبه کمک های اولیه
انواع چکش

 

یدک کش و خودرو بر هشتگرد
یدک کش و خودرو بر هشتگرد

 

امداد خودرو، مکانیک سیار، یدک کش و هرآنچه نیازمندید تنها با یک تماس

یدک کش ها چه کاربردی دارند؟

انتقال خودرو دچار نقص فنی به نزدیکترین تعمیرگاه
حمل و جابه جایی خودروهای تصادفی
انتقال خودرو به مراکز بیمه
حمل و جابه جایی خودرو برای تعویض پلاک
جابه جایی خودروهای مسابقه ای

امداد خودرو، مکانیک سیار، یدک کش و هرآنچه نیازمندید تنها با یک تماس

 

شماره یدک کش هشتگرد
شماره یدک کش هشتگرد

 

حمل خودرو با انواع کفی یدک کش

یدک کش به کار گرفته شده، بیشتر برای حمل و نقل خودرو های تصادفی و تعمیری کاربرد دارند. با این وسیله ها خودروها در سلامت و امنیت کامل به محل منتقل می شوند. حتی در صورت درخواست صاحب خودرو آن را تا در خانه نیز حمل می کنند. یکی دیگر از کاربردهای این نوع یدک کشها حمل و نقل خودروهایی است که برای تعمیر به نمایندگی ها سپرده شده اند و بعد از انجام شدن کارهای لازم صاحب خودرو درخواست می کند که آن را در خانه اش تحویل بگیرد.

به دلیل شکل حمل خودروها با این یدک کش و قرار گرفتن خودرو به طور کامل روی آنها هیچ مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد و در سلامت کامل به مقصد خواهند رسید.
کارشناسانی که در یدک کش هشتگرد پاسخ گوی تماس های شما هستند با گرفتن اطلاعات کامل از شما، بهترین گزینه را برای انتقال خودروی شما به محل پیشنهاد خواهند داد.

 

یدک کش هشتگرد شبانه روزی
یدک کش هشتگرد شبانه روزی

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت یدک کش یا خودروبر

• نوع خودرو در تعیین قیمت این کار تأثیرگذار است. خودروهای لوکس و گران قیمت به دلیل حساسیتی که در حمل و نقل آنها وجود دارد، هزینه بیشتری هم باید بابت انتقال آنها پرداخت شود. حمل این خودروها به تجهیزات ویژه ای نیاز دارد که همین مسئله هزینه آنها را بالاتر می برد.
• مسافتی که خودرو قرار است جا به جا شود نیز در میزان این نرخ تأثیر دارد. یعنی هر چه این مسیر طولانی تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.
• وزن خودروهای سنگین زیاد است و به هزینه بیشتری برای حمل و جا به جایی آنها نیاز است.
• مقدار سوختی که یدک کش در زمان جا به جایی خودروها مصرف می کند نیز در تعیین نرخ و هزینه جا به جایی مؤثر است.
• نوع یدک کش و یدک کش نیز در تعیین میزان این هزینه مؤثر است.
• هزینه بیمه برای حمل و نقل خودروهای صفر و نو جداگانه حساب می شود.
• تجهیزات و وسایل جانبی که برای حمل و ثابت نگه داشتن خودرو مورد استفاده قرار می گیرد نیز در هزینه جا به جایی تأثیر گذار است. این مرکز که در شهر هشتگرد واقع شده است و کار امداد برای خودروها را انجام می دهد، به انواع یدک کشهای تکی و تریلی یدک کش چند ظرفیته مجهز است و در زمان لازم یدک کش مناسب را برای کمک به شما ارسال خواهد کرد. جا به جا کردن خودروهای لوکس با یدک کشهای تکی صورت می گیرد. تریلی ها هم توانایی حمل و نقل چند خودرو به طور یک جا را دارا هستند. جا به جا کردن خودروهای تکی به دلیل وزن کمترشان در زمان کمتری اتفاق می افتد. حفظ ایمنی خودرو در زمان جا به جایی مهم ترین مسئله است. اگر نیاز باشد که خودرو بدون حرکت به مکانی انتقال یابد، می توانید با یدک کش هشتگرد تماس بگیرید.

 

یدک کش حمل خودرو هشتگرد
یدک کش حمل خودرو هشتگرد

 

هنگامی که شما خودرویی را خریداری می کنید تا زمانی که به دست شما برسد مراحل مختلفی را طی می کند. مهم ترین مرحله همان مرحله ی جابجایی خودرو از شرکت سازنده ی آن تا درب منزل شما یا نمایندگی است. بسیار مهم است که این مرحله با موفقیت طی شده و هیچ گونه آسیبی به خودرو وارد نشود.

در دسترس بودن یدک کش

بدون شک شما هنگامی نیاز به خودرو بر پیدا می کنید که خودروی شما به طور ناگهانی دچار مشکل شده و نیاز دارید با شرکتی تماس بگیرید که در دسترس باشد و بتواند سریعا خودش را به شما برساند. پس اگر بارها با آن تماس گرفته اید و موفق به برقراری تماس نشده اید، نمی تواند یک شرکت یدک کش معتبر و حرفه ای باشد.

سرعت عمل یدک کش

ویژگی اول را در دسترس بودن یدک کش بیان کردیم. اما این موضوع به تنهایی کافی نیست. بعد از اینکه شما با یدک کش تماس گرفتید، باید در سریع ترین زمان ممکن به کمک شما بیاید. اگر سرعت عمل وجود نداشته باشد، شما رضایت نخواهید داشت و شرکت یدک کش هم شرکتی حرفه ای نیست.

تجهیزات یدک کش

تجهیزاتی که برای حمل خودروی شما توسط یدک کش استفادهمی شود بسیار مهم است. مطمئنا شما نمی خواهید که کوچک ترین آسیبی به خودروی شما برسد و با سلامت کامل به مقصد حمل شود. نه اینکه علاوه بر مشکل ایجاد شده در آن، خودرو بر نیز مشکلات دیگری بر آن بیفزاید. تجهیزات خودرو بر باید کامل، به روز و استاندارد باشد.

ارائه بیمه نامه

اگر شرکت یدک کش بیمه نامه نیز ارائه دهد، خیال شما از بابت حمل خودرو بدون هیچ مشکلی راحت تر می شود. چرا که به هر حال حمل خودرو ممکن است حوادث و خساراتی را به بار بیاورد. اما با وجود بیمه نامه و اطمینان از پرداخت خسارت وارد شده، نگرانی نخواهید داشت.

 

یدک کش
یدک کش

 

رعایت نکات ایمنی

و اما به عنوان آخرین ویژگی یک یدک کش حرفه ای می توانیم به رعایت نکات ایمنی و انجام استاندارد های حمل خودرو توسط شرکت یدک کش اشاره کنیم. تمام نکات ایمنی در حمل خودرو چه برای خودروی مشتری و چه خودروی خودرو بر باید رعایت شود تا حمل خودرو به صورت حرفه ای به انجام برسد.

جابجایی انواع خودروهای ایرانی و خارجی، تصادفی، لوکس، صفر و کلاسیک در کلیه نقاط هشتگرد و ارسال به شهرستانها با یدک کش هشتگرد و تریلی در اسرع وقت با کادری مجرب بدون آسیب رساندن به خودروی شما مشتریان گرامی،به صورت تضمینی در کلیه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز هستیم.

همچنین تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودروهای ایرانی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع بطور سیار انجام میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *