خودروبر شبانه روزی هشتگرد

حمل خودرو هشتگرد | حمل خودرو با یدک کش و خودروبر در هشتگرد و سراسر استان

خدمات حمل خودرو هشتگرد عبارتند از:

ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
حمل اتومبیل های مسابقه .
حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

 

حمل خودرو هشتگرد
حمل خودرو هشتگرد

 

خدمات خودروبر هشتگرد در سطح استان

حمل خودرو هشتگرد ، به منظور تامین آسایش و ارائه هر چه بهتر خدمات امداد جاده ای و سیار به مشتریان خود به صورت شبانه روز آماده امدادرسانی میباشد. به طور کلی خدماتی که توسط شرکت های امداد خودرو ارائه می شوند، مربوط به عیب یابی خودرو و برطرف کردن آن ها مربوط می شود.

 

خودروبر هشتگرد
خودروبر هشتگرد

 

یدک کش هشتگرد

در زمان نیاز به یدک کش خودرو در هر بخشی از هشتگرد کافیست تا با حمل خودرو هشتگرد امداد تماس بگیرید ما در تیم امداد رسانی حمل خودرو هشتگرد امداد به شما این ضمانت را می دهیم که می‌توانید بهترین کیفیت را در کنار منصفانه ترین قیمت دریافت نمایید، اولویت اصلی ما ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزان است

 

حمل خودرو هشتگرد شبانه روزی
حمل خودرو هشتگرد شبانه روزی

 

حمل خودرو توسط سیم بوکسل

در روش حمل خودرو به وسیله یدک کش، خودرو آسیب دیده به وسیله سیم بوکسل یا چرخ گیر به یدکش متصل می‌شود. اگر از سیم بوکسل استفاده شود چهار چرخ خودرو روی زمین بوده و خودرو کشیده می‌شود. در این روش باید دقت شود از سیم بوکسل مناسب و استاندارد استفاده شود تا ایمنی کافی داشته باشد. بسیار دیده می‌شود افراد با استفاده از طناب و ابزاری مانند آن اقدام به بوکسل خودرو آسیب دیده می‌نمایند که در صورت پاره شدن و جدا شدن خودرو معیوب در حال حمل قطعا خطرات بسیاری پیش خواهد آمد. بنابراین استفاده سیم بوکسل استاندارد نکته بسیار مهمی محسوب می‌شود. طول سیم بوکسل نیز یکی دیگر از آیتم‌هایی است که باید به آن دقت شود. طول سیم بوکسل باید به اندازه‌ای باشد که فاصله استاندارد بین خودرو معیوب و یدک کش رعایت شده تا در حین توقف یا کم شدن سرعت یدک کش حادثه‌ای رخ ندهد.


حمل خودرو با چرخ گیر

استفاده از چرخ گیر روش دیگری برای اتصال خودرو به یدک کش است. چرخ گیر میله آهنی شبیه به عینک است که چرخ‌های جلویی خودرو در آن قفل شده و از سطح زمین بلند می‌شوند. این روش نسبت به سیم بوکسل ایمنی بیشتری داشته و بیشتر توصیه می‌شود.چرخگیرها به ۲حالت سنتی و هیدرولیک مورد استفاده قرار می‌میگیرند که در ایران فعلا حالت سنتی آن وجود دارد و مورد استفاده می‌شود.

 

حمل خودرو به وسیله بکسل در هشتگرد

 


رعایت سرعت مجاز یدک کش

با توجه به اینکه یک خودرو که معمولا معیوب و حادثه دیده می‌باشد به یدک کش متصل است، باید بیش از پیش سرعت مجاز رعایت شود. رعایت سرعت مجاز علاوه بر اینکه کنترل هر دو وسیله نقلیه را آسانتر می‌کند موجب کاهش خطرات و حوادث می‌شود. از آنجایی که در اکثر موارد خودرو در حال حمل قابلیت کنترل و حرکت ندارد، در حقیقت کنترل آن خودرو نیز به عهده راننده یدک کش می‌باشد. همین امر موجب می‌شود تا رعایت سرعت مجاز بیش از پیش اهمیت یابد.

حمل خودرو با یدک کش در محدوده هشتگرد

در مقالات قبلی حوزه فعالیت یدک کش هشتگرد را گفته‌ایم، اما خالی از لطف نیست بگوییم خودروبر هشتگرد تمامی جاده‌های منتهی به هشتگرد را تحت پوشش قرار می‌دهد.


یدک ‌کش ها یکی از متداول ‌ترین روش ‌های حمل خودرو در امداد خودرو ها هستند. احتمالاً تعدادی از آن ‌ها را در جاده دیده باشید. این نوع یدک‌ کش شامل ماشین ‌های نیمه ‌سنگین مانند نیسان می‌باشد که در قسمت بار آن جرثقیلی تعبیه‌ شده است. یدک‌کش ‌ها در دو نوع چرخ گیر و معمولی هستند که چرخ گیرها با وسیله ویژه‌ای که دارند در زیر لاستیک‌های خودرو قرار می‌گیرند و خودرو را تا ارتفاع مناسبی بالا آورده و سپس خودرو را حمل می کنند. اما نوع معمولی آن جرثقیل به شاسی خودرو متصل می‌شود و خودرو بالا برده می‌شود.

 

حمل خودرو با یدک کش در محدوده هشتگرد
حمل خودرو با یدک کش در محدوده هشتگرد

 


بعد از اطمینان از این‌ که قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت می‌شود نوبت به نحوه حمل خودرو با یدک‌کش می رسد.

در ابتدا راننده یدک‌ کش باید بررسی کند که آیا با این روش خودرو قابلیت حرکت دارد یا خیر؟ اگر خودرو حرکت داده شود آسیبی به قسمت ‌های دیگر وارد می شود یا خیر؟

برخی نقص‌ها و مشکلات خودرو که مربوط به سیستم انتقال قدرت و یا سیستم تعلیق هستند باعث می‌شود که خودرو به این روش قابل‌ حمل نباشد و روش‌های دیگر باید مدنظر قرار گرفته شود.

در مرحله بعد خودرو یدک‌ کش باید از لحاظ سلامت تضمین‌ شده باشد. خودرویی که خود دارای عیب و نقص است نمی‌تواند خودروی دیگری را یدک بکشد. ‌این سلامت باید در قسمت ترمزها و سیستم فرمان بیشتر باشد. مورد بعد این‌که ماشین یدک‌کش حتماً برای خودروی خود لاستیک زاپاس به‌ همراه داشته باشد.

 

خودروبر هشتگرد
خودروبر هشتگرد

 

پس‌از طی کردن این مراحل خودرو باید در قسمت جرثقیل یدک‌کش قرار بگیرد. فرد یدک‌کش باید خودرو را به میزانی بالا بیاورد که از وسعت دید خود نکاهد. هنگام بالا بردن خودرو به باد لاستیک‌ های ماشین معیوب باید توجه کرد، زیرا فشار بیشتری نسبت‌ به حالت عادی بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد و چنانچه باد آن کم و یا سالم نباشد ممکن است در حرکت دچار مشکل شود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که خودروی یدک‌کش حتماً دارای بیمه شخص ثالث باشد. در صورت داشتن این نوع بیمه اگر به خودروی معیوب خسارت بیشتری در حین یدک کشی وارد شود بیمه هزینه آن را جبران خواهد کرد.

اگر شرکت امداد رسانی معتبر و دارای مجوز باشد قطعاً موارد فوق را رعایت می‌کند. به دلیل این‌که بر روی این مجموعه از طرف اتحادیه نظارت انجام می‌شود، مجموعه ملزم به رعایت نکات یدک‌کشی می‌باشد.

 

حمل خودرو
حمل خودرو

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *